آ

  • آگاهی از برند عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]

ا

  • ادراکات مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]

  • ارزیابی پایداری ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]

  • ارزیابی گردشگری تعیین ظرفیت پذیرش گردشگری در مناطق کویری و بیابانی ایران نمونۀ موردی شهداد، مرنجاب ـ بند ریگ و مصرـ فرحزاد [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 176-197]

  • ارزش ویژه برند مقصد گردشگری عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]

  • امنیت مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 47-64]

  • انتظارات مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]

  • اندازه گیری کیفیت خدمات مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]

  • انگاره مقصد گردشگری فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 139-168]

  • اولویت بندی بررسی و اولویت بندی انواع حمایت های دولتی از بنگاه های کوچک و متوسط با تاکید بر دفاتر خدمات گردشگری شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 85-112]

ب

  • بارومتر پایداری ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]

  • برنامه ریزی منطقه ای و سازمان دهی فضایی گردشگری سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]

  • بندر انزلی امکان‏سنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]

ت

  • تحلیل عاملی شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]

  • تصمیم گیری چند شاخصه شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]

  • تصویر ذهنی برند عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]

  • توسعه پایدار گردشگری روستایی ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]

  • توسعه مناطق گردشگری سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]

  • توسعه منطقه‏ای امکان‏سنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]

ح

  • حمایت دولت بررسی و اولویت بندی انواع حمایت های دولتی از بنگاه های کوچک و متوسط با تاکید بر دفاتر خدمات گردشگری شهر تهران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 85-112]

خ

  • خدمات عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]

  • خوشه گردشگری امکان‏سنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]

د

ر

  • رضایت شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]

  • رضایت عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]

  • رضایت مشتری عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]

  • رقابت عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 40-67]

  • رقابت پذیری امکان‏سنجی خوشۀ گردشگری در شهرستان بندر انزلی [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 93-123]

  • روستاهای تاریخی- فرهنگی ارزیابی پایداری گردشگری در روستاهای تاریخی ـ فرهنگی ایران با تأکید بر پارادایم توسعه پایدار گردشگری [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 1-39]

س

  • سروکوآل مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]

  • سروکوآل عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]

  • سطح بندی مقصدهای گردشگری سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]

ش

  • شهر یزد عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]

ظ

  • ظرفیت پذیرش گردشگری تعیین ظرفیت پذیرش گردشگری در مناطق کویری و بیابانی ایران نمونۀ موردی شهداد، مرنجاب ـ بند ریگ و مصرـ فرحزاد [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 176-197]

ع

  • عوامل سازمانی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]

  • عوامل محیطی عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]

ف

ک

  • کیفیت عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]

  • کیفیت ادراک شده عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]

  • کیفیت خدمات مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]

گ

  • گردشگری مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 47-64]

  • گردشگری عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]

  • گردشگری عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]

  • گردشگری پایدار عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]

  • گردشگری پایدار تعیین ظرفیت پذیرش گردشگری در مناطق کویری و بیابانی ایران نمونۀ موردی شهداد، مرنجاب ـ بند ریگ و مصرـ فرحزاد [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 176-197]

  • گردشگر خارجی شناسایی و اولویت بندی مولفه های موثر بر سطح رضایت گردشگران خارجی در شیراز با استفاده از تکنیک های تحلیل عاملی و تصمیم گیری چند شاخصه [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 1-24]

م

  • مدیریت ارتباط با مشتری عوامل مؤثر بر شاخص‏های کیفیت خدمات در آژانس‏های گردشگری جنوب شهر اصفهان [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 153-176]

  • مدیریت زنجیره تأمین سبز عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]

  • مدیریت زنجیره تأمین گردشگری عوامل مؤثر بر مدیریت زنجیرۀ تأمین سبز در صنعت گردشگری مورد مطالعه: آژانس‏های مسافرتی شهر تهران [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 125-151]

  • مدل در شکل گیری انگاره مقصد فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 139-168]

  • مزیت رقابتی عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 40-67]

  • مقصد گردشگری عوامل مؤثر بر مزیت رقابتی مقصدهای گردشگری در ایران (مورد مطالعه: منطقۀ چابهار) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 40-67]

  • منطقه بندی و نظام سلسله مراتبی گردشگری سطح بندی مقصدهای گردشگری: واکاوی مفهومی نو در برنامه ریزی فضایی گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 25-46]

و

  • ورزش مطالعه ابعاد مختلف امنیت در گردشگری ورزشی ایران [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 47-64]

  • ویژگی های اثر گذار مقصد در شکل گیری انگاره فرایند و عوامل موثر در شکل گیری انگاره مقصد گردشگری [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 139-168]

  • وفاداری عوامل مؤثر بر رضایت و وفاداری گردشگران در استان اردبیل (مطالعۀ موردی منطقۀ گردشگری سرعین) [دوره 5، شماره 14، 1389، صفحه 67-92]

  • وفاداری به برند عوامل موثر بر ارزش ویژه برند در مقصد گردشگری شهر یزد [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 113-138]

ه

  • هتل مقایسه ی ادراکات و انتظارات مهمانان نسبت به پنج بعد کیفیت خدمات در صنعت هتلداری (مطالعه موردی هتل همای 2 مشهد) [دوره 5، شماره 13، 1389، صفحه 65-84]

login